RONALDO MAÇ SONUNDA JUVENTUS FORMASINI YERE ATTI!

1 188 Baxış 120K
İdman

♚ ►Warning
If YouThing There's Copyright İn Video( Picture-Music- view) Please Before You Send Copyright Or Before You Remove The Video Pease Contact Me From That Email Address Thank You.
(mertcankaradenizbusiness@hotmail.com)
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♚ ►Instagram
goo.gl/bVcZRu
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♚ ►Advertising And Collaborations For
( Reklam Ve İş Ortaklığı İçin)
Email►(mertcankaradenizbusiness@hotmail.com)
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♚ ►Snapchat
karadeniz-7
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♚ ►Facebook Grubumuz
goo.gl/zupkxk

Şərh

  1. Mertcan Karadeniz
    Mertcan Karadeniz
    Ay əvvəl

    Ronaldo'mu Messi'mi?

    1. Mehmet Kerim
      Mehmet Kerim
      18 gün əvvəl

      messi

    2. Oyun Evi
      Oyun Evi
      Ay əvvəl

      Ronaldo

    3. Furkanzz IOS
      Furkanzz IOS
      Ay əvvəl

      .

    4. Furkanzz IOS
      Furkanzz IOS
      Ay əvvəl

      .

    5. Furkanzz IOS
      Furkanzz IOS
      Ay əvvəl

      .

  2. Beyhan Haci
    Beyhan Haci
    4 gün əvvəl

    Cr7

  3. Beyhan Haci
    Beyhan Haci
    4 gün əvvəl

    Rc7

  4. Mustafa Baltacı
    Mustafa Baltacı
    14 gün əvvəl

    fenere gelsin

  5. Nihad Semedzade
    Nihad Semedzade
    15 gün əvvəl

    O yuzden Messi

  6. fighting world
    fighting world
    16 gün əvvəl

    İnşallah manchester citye gelir

  7. SERHAT ÖZSOY
    SERHAT ÖZSOY
    17 gün əvvəl

    ALTAY BAYIN -PELKAS-OZAN TUFAN-

  8. Mete Tv
    Mete Tv
    19 gün əvvəl

    Ronaldo'nun Kariyeri Juventus Kariyerinden bin kat daha Iyi Yani Siz Adama Doğru Takımı Uyarlayamazsaniz Adam oynayamaz Real Çok Uygun Olduğu için Ronaldoya Real Çok iyiydi (Real döngü olayı) -Marcelo Attı pası Ronaldoya,Ronaldo Vurdu Ve Gol

  9. Emir Ay
    Emir Ay
    19 gün əvvəl

    Abi ronaldonun yanindakiler balon ronaldoyu çikar kim var takimda

  10. HAKKI OZEL
    HAKKI OZEL
    21 gün əvvəl

    Sen kral

  11. Alperen Kayabaş
    Alperen Kayabaş
    21 gün əvvəl

    Ronaldo Müslüman Olsa Ve Süper Lige Gelse Fişşşşeq olmaz mııı Evt Diyenler +1

  12. AzoOyunda
    AzoOyunda
    23 gün əvvəl

    Ronaldo kraldır gerisi yalandır

  13. AkınK
    AkınK
    23 gün əvvəl

    Beğen ve son rakamına bak 1-Altay bayındır 2-Uğurcan çakır 3-Merih demiral 4-Cağlar söyüncü 5-Ozan kabak 6-Cenk tosun 7-Hakan Çalhanoğlu 8-Cengiz ünder 9-Burak yılmaz 0-Yusuf yazıcı

  14. AkınK
    AkınK
    23 gün əvvəl

    Beğen ve son rakamına bak 1-Altay bayındır 2-Uğurcan çakır 3-Merih demiral 4-Cağlar söyüncü 5-Ozan kabak 6-Cenk tosun 7-Hakan Çalhanoğlu 8-Cengiz ünder 9-Burak yılmaz 0-Yusuf yazıcı

  15. AkınK
    AkınK
    23 gün əvvəl

    Beğen ve son rakamına bak 1-Altay bayındır 2-Uğurcan çakır 3-Merih demiral 4-Cağlar söyüncü 5-Ozan kabak 6-Cenk tosun 7-Hakan Çalhanoğlu 8-Cengiz ünder 9-Burak yılmaz 0-Yusuf yazıcı

  16. Tunahan Gündüz
    Tunahan Gündüz
    24 gün əvvəl

    Abi bu introyu değiştir ya bence güzel değil ve çok uzun geldi

  17. BASKİNG
    BASKİNG
    25 gün əvvəl

    messi

  18. BASKİNG
    BASKİNG
    25 gün əvvəl

    ronaldo zaten oyle dogru demişler kendi gol atıyo hep

  19. Tacir Mamedov
    Tacir Mamedov
    25 gün əvvəl

    Abi man city olsun. Islam klubu

  20. benneblm aq
    benneblm aq
    25 gün əvvəl

    bayadır yoktm lan kemik kitleyim ben 😎

  21. the Moon . _ _ _ _ 3
    the Moon . _ _ _ _ 3
    25 gün əvvəl

    a serisinde qol kralı Ronaldo🤣

  22. ŞAŞKIN ENSAR
    ŞAŞKIN ENSAR
    25 gün əvvəl

    Futbolu izleyen : Ronaldo Futboldan anlayan : Messi

  23. Yusuf Uzun
    Yusuf Uzun
    26 gün əvvəl

    Izmir in hangi ilçesinde oturuyorsun

  24. Mustafa Yalçın
    Mustafa Yalçın
    26 gün əvvəl

    Kardeşim teşekkürler 🌹

  25. İBRAHİM Aslanov
    İBRAHİM Aslanov
    26 gün əvvəl

    Abi butun maclardada messiye sobuyolar

  26. Rukiye Eroğlu
    Rukiye Eroğlu
    26 gün əvvəl

    Muhammed Salah

  27. Kampýuter Merkezi
    Kampýuter Merkezi
    26 gün əvvəl

    84,011 bin abone kaldi 1 mln aboneye

  28. Revan Gulmemmedov
    Revan Gulmemmedov
    26 gün əvvəl

    Ronaldo yerine olsam nerde pop oldum ora giderim ya Manchester United yada REAL MADRİD'İN

  29. Enes Uzun
    Enes Uzun
    27 gün əvvəl

    2 de fialan abi

  30. CİMBOM 1905
    CİMBOM 1905
    27 gün əvvəl

    İyi yapmış ronaldo

  31. Baran Özrek
    Baran Özrek
    27 gün əvvəl

    Abi seviliyorsun

  32. Hasan Aliyev
    Hasan Aliyev
    27 gün əvvəl

    Tractor klubunu al

  33. Osman Çetin
    Osman Çetin
    27 gün əvvəl

    PSG ye giderim

  34. hamster aşireti
    hamster aşireti
    27 gün əvvəl

    Ne uzattın abi yaa

  35. Arda Kavuncu
    Arda Kavuncu
    27 gün əvvəl

    Ronaldo Uniteda Messi Citye var bi hayalimiz..

  36. Harunjk03
    Harunjk03
    27 gün əvvəl

    Biiirrr abiii saat 3 buçuk ta okunuyo burda zamanım olmuyor erken gelsiiim

  37. Son Yaz
    Son Yaz
    27 gün əvvəl

    Real e dönsün

  38. Eren Yegen
    Eren Yegen
    27 gün əvvəl

    Abi real madrid sulanïr

  39. Deniz Arman'da Golak
    Deniz Arman'da Golak
    27 gün əvvəl

    13:20 de atabilirsin videoları abi

  40. Ayberk Öney
    Ayberk Öney
    27 gün əvvəl

    ben ronaldo yerinde olsaydım bayern münihe giderdim

  41. Delisine
    Delisine
    27 gün əvvəl

    Manu ya gitsin

  42. Keremcan Eserli
    Keremcan Eserli
    27 gün əvvəl

    Beyler düşünsenize Barcelona ya gidiyor Ronaldo Messi ile çok iyi olurdu

  43. ÇAĞRI GAMER
    ÇAĞRI GAMER
    27 gün əvvəl

    Adam haklı ronaldo gol kasmaya calisiyor

  44. Utku Hocaoğlu
    Utku Hocaoğlu
    27 gün əvvəl

    Psg ye giderdim

  45. Ömer Furkan Demir
    Ömer Furkan Demir
    27 gün əvvəl

    Yeni intro mükemmel

  46. Yiğit Tuna Erdağı
    Yiğit Tuna Erdağı
    27 gün əvvəl

    Hep böyle olur zaten mesut ta oynamadigi zamanlarda viera demisti gereksiz yük olmasın diye

  47. BuneAga -
    BuneAga -
    27 gün əvvəl

    Umarım Parise gider.

  48. yektam yektam
    yektam yektam
    28 gün əvvəl

    0:52 sen at yeter

  49. Doğu Türkistanlı Haritalama
    Doğu Türkistanlı Haritalama
    28 gün əvvəl

    Ronaldo olsam eski takımı olan Manu ya gelirdim

  50. BYYUNUS
    BYYUNUS
    28 gün əvvəl

    Ya gitsin Gine eski takımına

  51. Safa Özay
    Safa Özay
    28 gün əvvəl

    Ronaldo gibi bir adamın ölüsü bile yeter

  52. Vechiron edit
    Vechiron edit
    28 gün əvvəl

    Ronaldo come to FENERBAHÇE 💙💛

  53. Bora Bs
    Bora Bs
    28 gün əvvəl

    Bana göre şuan en iyi takım şuan PSG abi

  54. musacanserbes
    musacanserbes
    28 gün əvvəl

    ironaldo real madride gider buraya yazın....

  55. Tayfun Kara
    Tayfun Kara
    28 gün əvvəl

    Ronaldo dünyanın en iyisi tekrar gitsin reale yada United iyi bi yer olur juve ağır takım hızlı degil sonu c olarak

  56. Burak Aydemir
    Burak Aydemir
    28 gün əvvəl

    Ronaldo türkiyeye gelebilir benlik bi sıkıntı yok

  57. Efe Adil
    Efe Adil
    28 gün əvvəl

    Abi ronaldonun yerine ben manchester cıty ve oyuncu olarak kevin de brün veya agüero

  58. OyunŞovTV
    OyunŞovTV
    28 gün əvvəl

    ABI BENDE DENIZLIDE OTURUYORUM FAVORIM MESSI BENDE SOL AYAGIM ONDAN VE ADAM KASIP KAVURUYO

  59. Medet Gümüşlü
    Medet Gümüşlü
    28 gün əvvəl

    Conte varsa, orda bi ciddi olmanız lazım

  60. SİHUN FFN
    SİHUN FFN
    28 gün əvvəl

    Ben manchester yunaytede giderdim

  61. Tahirplayz
    Tahirplayz
    28 gün əvvəl

    Abi ben reale geri giderdim adam resmen rekorları girdi!!

  62. Muhammed Osman
    Muhammed Osman
    28 gün əvvəl

    Ronaldo bıktıysa fenere çağırın çabuk:d

  63. EYMEN Yalın
    EYMEN Yalın
    28 gün əvvəl

    abi liverpoolu al tamammı sadio mane Müslüman salah felan var

  64. İbrahim efe Özkan
    İbrahim efe Özkan
    28 gün əvvəl

    saat 1

  65. Nice Kiwi
    Nice Kiwi
    28 gün əvvəl

    Man ünited"a gider abi bence

  66. Emrah İpek
    Emrah İpek
    28 gün əvvəl

    Ronaldo nun yerinde olsam menchaster unided e giderdim orda btirirdim kariyerimi

  67. Elmir Qəribli
    Elmir Qəribli
    28 gün əvvəl

    Ee attı bundan sana ne

  68. Engin Ay
    Engin Ay
    28 gün əvvəl

    Abi adis jahovice benzeten tek ben miyim

  69. SAMED KNTR
    SAMED KNTR
    28 gün əvvəl

    Ronaldo fenerbahçeye gelecek demedi deme

  70. Abdurrahman Dündar
    Abdurrahman Dündar
    28 gün əvvəl

    Abi 3. 30 nasıl

  71. Umut Sahilli
    Umut Sahilli
    28 gün əvvəl

    Ronaldo artık reale geri dönmeli

  72. Fatih Dinler0
    Fatih Dinler0
    28 gün əvvəl

    Allah oruc tutanların orucunu kəbul etsin aminnn

  73. Hasan Filiz
    Hasan Filiz
    28 gün əvvəl

    abi hep bu giriş kalsın çok güzel emek kokuyor likemı attım

  74. Gürkan Aksu
    Gürkan Aksu
    28 gün əvvəl

    Juventus Ronaldo'yu hakk etmiyo

  75. Berkay
    Berkay
    28 gün əvvəl

    Ronaldo için en doğrusu bence takımdan ayrılmaktan ilk geldiği zamanda aynısını düşünmüştüm çünkü Ronaldo gittikten sonra hem Real Madrid hem Ronaldo için işler kötüye gitmeye başlamıştı ki ztn bunu üst üste Şampiyonlar Ligi Şampiyonu olan Real Maridin Şampiyonlar Ligini kazanamaması göstermişti. Ronaldo da aynı şekilde Juventus'da Şampiyonlar Ligi kazanmadı. Bence Ronaldo şuan eski takımı Real Marid e de gitmemeli çünkü eski Real Marid yok belki Ronaldo gelirse daha iyi olurlar ki ztn ronaldo seviyesinde bir oyuncu alıp güçlenmeme ihtimali yok ama yine de Ronaldo orada mutlu olmaz çünkü artık Bale yok ayrıca birçok oyuncu değişti Ronaldo'nun orda neredeyse Marcelo dışında arkadaşı yok ki ztn Marcelo takımdan ayrılacak deniyor bundan dolayı Ronaldo Real Madride transfer olmamalı. Ayrıca Ronaldo artık kazanmaya aç olduğundan ve rekabeti sevdiğinden dolayı bence PSG ye gidebilir hem Şampiyonlar Ligindeler bu Ronaldoyu mutlu eder.

  76. coff1N PUBG
    coff1N PUBG
    28 gün əvvəl

    Abi seni 100.000 abone olandan izliyorum ama yeni telefon aldım diye yeni gibi görünmüş ola bilirem

  77. Muhammed Mustafa Şengül
    Muhammed Mustafa Şengül
    28 gün əvvəl

    Ronaldo'nun sağ ayağı>Juventus

  78. Saim Taha GÜLER
    Saim Taha GÜLER
    28 gün əvvəl

    Siüüüüüüü

  79. Mehmet Eren Siray
    Mehmet Eren Siray
    28 gün əvvəl

    3 00

  80. BUĞRA DORUK
    BUĞRA DORUK
    28 gün əvvəl

    abi ronaldoya cok kotu haksızlık yapılıyo ya tekrardan realmadrıd e gıder se ben ce eskısı gıbı daha ıyı olur veya psg ye gıtdın

  81. Batuhan Memiş
    Batuhan Memiş
    28 gün əvvəl

    Allah tüm islam aleminin orucunu kabul etsin 🙏🙏🙏

  82. Oğuzhan Nazlı
    Oğuzhan Nazlı
    28 gün əvvəl

    Bence Barcelona ya gitcek çünkü oynadığım oyunuun son güncellemesinde barselona kadrosunda Ronaldo vardı

  83. Batuhan Memiş
    Batuhan Memiş
    28 gün əvvəl

    2.33 sksjsjsjsjsjs

  84. Yasin dinç
    Yasin dinç
    28 gün əvvəl

    Aynı fenerbahçe

  85. beyaz gül Umut
    beyaz gül Umut
    28 gün əvvəl

    4 abi

  86. Hastalık Bu Futbol
    Hastalık Bu Futbol
    28 gün əvvəl

    Ronaldo kendi sistemine göre bi takım ister tabi dünyanın en iyisi olmak bunu gerektirir. Mutlu Ronaldo yu UCL kupasını kaldırırken görmek istiyorum ve Juventus dan ayrılmalı. Kupa kazancağı takıma gitmeli. Juventus hiçbi zaman UCL kupası KA-ZA-NA-MA-YA-CAK...

  87. zeynep er
    zeynep er
    28 gün əvvəl

    ronaldo

  88. Emirhan Cengiz
    Emirhan Cengiz
    28 gün əvvəl

    Ronaldo

  89. Megulpr
    Megulpr
    28 gün əvvəl

    Ronaldo real de kalmaliydı

  90. sp ĆÂPTAÎN
    sp ĆÂPTAÎN
    28 gün əvvəl

    Mertcan az biraz kafanız olsaydı bu yaşta İtalya ligi gibi bir ligde gol kralı olmak nasıl bir şey düşün yani

  91. Çağrı Akgün
    Çağrı Akgün
    28 gün əvvəl

    Son bir hikayemiz olsun dön reale

  92. Yekta Engür
    Yekta Engür
    28 gün əvvəl

    2.00

  93. kaan Sarıoğlu
    kaan Sarıoğlu
    29 gün əvvəl

    Ronaldoya kim kufur ediyo lan galatasaray gelsin 😂

  94. KADİR Soybulut
    KADİR Soybulut
    29 gün əvvəl

    KIZDIRMAYIN KÜFÜR ENİŞTEYİ

  95. gizemli kullanıcı
    gizemli kullanıcı
    29 gün əvvəl

    Come to Fenerbahçe 😂

  96. Sevilay Dalmaz
    Sevilay Dalmaz
    29 gün əvvəl

    come to Fenerbahçe

  97. Emir Ecrin
    Emir Ecrin
    29 gün əvvəl

    Jeep ronaldo

  98. Whiplash
    Whiplash
    29 gün əvvəl

    o

  99. Mustafa_Küçükcan_2010
    Mustafa_Küçükcan_2010
    29 gün əvvəl

    Ben ronaldonun yerinde olsam bayern münih e giderdim aga takım çok iyi hele lewandowski adam tek basına maç kazanır

  100. Revın Duman
    Revın Duman
    29 gün əvvəl

    ALLAH oruc'larımizı qəbul eləsin